3 múzeumi reklám a levegőből
2018. szeptember 06. írta: ArtMeetsAds

3 múzeumi reklám a levegőből

smof-billboard.jpg

A legjobb ötletek néha a felhők felől érkeznek, alacsony költségvetéssel, de annál nagyobb eléréssel. 

A fenti billboard hirdetés az egyszerű, de nagyszerű példája annak, hogy ha nincs lehetőség az adott város teleszórására reklámokkal, akkor hogyan lehet egy felülettel is nagy figyelmet szerezni, sok-sok virális megosztással.

Az Alabama államban lévő Birmingham repülős múzeuma egy ejtőernyőst "dobott le" a szokatlan plakát hirdetés érdekében 2009-ben, a koncepció pedig a Intermark Group reklámügynökséget dicséri.

A tér kreatív felhasználására szintén jó példa a plakátot átszakító 3D-s repülő, a Seattle-ben lévő Museum of Flight az intézmény nevén kívül nem is helyezett el mást, az érdeklődés felkeltéséhez valószínűleg nem volt indokolt.

Az ötletLivingston & Company ügynökségé még 1992-ből.

museum-crashed-plane-original-87299.jpg

Ha pedig repülés, akkor nem hiányozhat egy nagy személyszállító madár hirdetése sem.

A reklámok és Salvador Dalí kapcsolatáról már volt szó, sőt a művész maga is szerepelt légitársaság filmjében.

Az atlantai High Museum of Art 2010-ben rendezett kiállítást Dalí munkáiból, a Delta légitársaság pedig mint hivatalos partner beszállt az esemény népszerűsítésébe. A Boeing 757-es gépükre nem csak az ikonikus Dalí bajusz került fel, de a kiállítással kapcsolatos legfontosabb információk is.

05a2f6d120e335e00f5258cd7499ffda.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://artmeetsads.blog.hu/api/trackback/id/tr1814223179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.