A legjobb ötletek néha a felhők felől érkeznek, alacsony költségvetéssel, de annál nagyobb eléréssel.
A fenti billboard hirdetés az egyszerű, de nagyszerű példája annak, hogy ha nincs lehetőség az adott város teleszórására reklámokkal, akkor hogyan lehet egy felülettel is nagy figyelmet szerezni, sok-sok virális megosztással.
Az Alabama államban lévő Birmingham repülős múzeuma egy ejtőernyőst "dobott le" a szokatlan plakát hirdetés érdekében 2009-ben, a koncepció pedig a Intermark Group reklámügynökséget dicséri.
A tér kreatív felhasználására szintén jó példa a plakátot átszakító 3D-s repülő, a Seattle-ben lévő Museum of Flight az intézmény nevén kívül nem is helyezett el mást, az érdeklődés felkeltéséhez valószínűleg nem volt indokolt.
Az ötlet a Livingston & Company ügynökségé még 1992-ből.
Ha pedig repülés, akkor nem hiányozhat egy nagy személyszállító madár hirdetése sem.
A reklámok és Salvador Dalí kapcsolatáról már volt szó, sőt a művész maga is szerepelt légitársaság filmjében.
Az atlantai High Museum of Art 2010-ben rendezett kiállítást Dalí munkáiból, a Delta légitársaság pedig mint hivatalos partner beszállt az esemény népszerűsítésébe. A Boeing 757-es gépükre nem csak az ikonikus Dalí bajusz került fel, de a kiállítással kapcsolatos legfontosabb információk is.