Nem elég alkotni, de megfelelő eszközöket és felületet is kell választani hozzá.
Mi történik, ha megvan az ihlet, a briliáns ötlet kikívánkozik, a papír vagy vászon is készen áll, de épp a festék hiányzik, amibe az ecsetet márthatná a művész?
A kanadai DeSerres művészellátó hálózatot működtető cég nem kevesebbet ígér, mint hogy soha ki nem fogyó készletekkel várják a művészeket és náluk bármi megtalálható, ami csak az alkotáshoz szükséges. A vállalásukat figyelemfelkeltő citylight reklámokkal tették szó szerint színesebbé, és ismert művészek műveit idézték meg.
Az első pillantásra egységes felületűnek tűnő hirdetések valójában a márka termékeiből összeállított háromdimenziós kollázsok. Az egyik buszmegállóba így került a geometrikus absztrakció egyik legismertebb alakjának, Piet Mondriannak képe, melyet közelebbről megvizsgálva jól látszik, hogy kisebb festékes üvegeket használtak fel hozzá, összesen 600 darabot.
Roy Lichtenstein képregényekbe illő műveire is tettek utalást, a pop-art stílusú ábrázolás 4 500 színes pasztellkrétából készült.
Keith Haring vastag kontúrral megrajzolt sárga figurái mintha egymás fején táncolnának, a kép dinamikáját pedig tovább erősítik a mozgást kifejező vonalak az alakok körül, ahogyan az apró, pixelszerű négyzetek is, melyek igazából 6 500 ceruzából állnak össze.
Forrás: itt.