Kleopátra, az egyiptomi királynő a Palmolive első reklámarcaként és beauty véleményvezéreként is hódított
Az ókor egyik legismertebb nőalakja, az utolsó fáraó, aki két római hadvezért is elcsábított legendás vonzerejével sokak fantáziáját megmozgatta többek közt a képzőművészetben, az irodalomban és a filmekben. A számos, személyét körbe lengő történet, rafinált praktika mellett a feltételezett vagy valós szépségtrükkjei legalább annyira izgatták az utókort, így nem csoda, hogy a fürdőzés több évezredes tradíciójának egyik kulcsalakjaként a Palmolive márka is Klepoátrát idézte meg több évtizeden keresztül kommunikációjában.
A márka hangsúlyozta, hogy a pálma- és olívaolaj jótékony hatása nem új luxus találmány, hanem a régiek is ezt használták, és ezek az adják a Palmolive termékek tökéletes alapját, legyen szó samponról vagy szappanról:
Az utókor sokáig kereste az alapanyagok megfelelő arányát, amit Kleopátra már megtalált, de végül sikerült a receptúra kialakítása:
A hirdetésekből az is kiderül, hogy ez a fantasztikus kombináció volt az első olyan luxus tisztálkodási szer, amit a civilizációnk már 3000 éve is ismert:
Az igazán csinos hölgyek pedig mind tudják a titkot, hogyan legyen üde, sima és sugárzó a bőrük megfizethető áron. Szinte már csak egy fekete paróka hiányzik, hogy teljesen elérjék a kleopátra-hatást:
Ha pedig valaki hisz a reinkarnációban, akkor tényleg már csak egy kis Palmolive szappanra van szüksége, hogy legközelebb Kleopátraként születhessen újjá:
A fenti printek 1910-1919 között készültek.